Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny specjalista

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 8h

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2024-10-01

Ogłoszono dnia: 2024-10-01

Termin składania dokumentów: 2024-10-14 10:00:00

Nr ogłoszenia: 4

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane ukończenie studiów na kierunku budownictwo,
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia,
6) staż pracy: co najmniej 4–letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w prowadzeniu inwestycji infrastrukturalnych,
7) prawo jazdy kat. B
8) obsługa pakietu biurowego typu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2) znajomość przepisów prawa z zakresu:
− ustawy Prawo budowlane,
− rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
−  rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie,
− ustawy Prawo zamówień publicznych,
− ustawy o ochronie danych osobowych,
− ustawa o informacji publicznej,
− ustawy o finansach publicznych;
3) cechy osobowe i predyspozycje:
− umiejętność analizy i syntezy informacji oraz poszukiwania i selekcji informacji,
− wykazywanie inicjatywy i dobra organizacja pracy,
− umiejętność łagodzenia negatywnych emocji lub konfliktowych sytuacji,
− rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
− umiejętność pracy zespołowej,
− umiejętność pracy pod presją czasu,
− umiejętność radzenia sobie ze stresem,
− dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, kreatywność,
− wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
2) kompletownie dokumentów przedprojektowych;
3) opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
4) koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
5) organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
6) przekazywanie inwestycji do użytkowania;
7) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
8) przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem przedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
9) dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
10) przekazywanie inwestycji do użytkowania;  
11) mwspółpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
12) mwspółpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
13) współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskiej i promocji gminy w zakresie wyszukiwania i pozyskiwania źródeł finansowania zadań inwestycyjnych;
14) współpraca z kierownikiem referatu w zakresie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
15) przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2  kondygnacyjnym bez windy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
  • data zatrudnienia  16 pażdziernika 2024 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).       

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-10-14 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównego specjalisty do spraw  budownictwa i inwestycji  w Urzędzie Miejskim  w Otyniu.”
w terminie do dnia:  14.10.2024 r. do godz. 10.00.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości,
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,  na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 355 94 00.

Załączniki