Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor do spraw organizacyjnych i obsługi sekretariatu
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2019-04-25
Ogłoszono dnia: 2019-04-25 przez Halina Malczewska
Termin składania dokumentów: 2019-05-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2019
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji
b. Wymagania dodatkowe:
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność, samodzielność;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- umiejętność gradacji ważności spraw.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kompleksowa obsługa sekretariatu,
2) prowadzenie kalendarza Burmistrza , w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów przez Burmistrza,
3) obsługa spotkań i narad organizowanych przez Burmistrza,
4) fachowe i uprzejme obsługiwanie klienta, udzielanie pomocy przy wypełnianiu formularzy, informowanie o wymaganych dokumentach oraz wskazanie miejsca załatwienia sprawy,
5) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,
6) wykonywanie czynności związanych z wysyłaniem korespondencji z Urzędu,
7) prowadzenie rejestrów:
a) skarg i wniosków załatwianych bezpośrednio przez Burmistrza,
b) zarządzeń Burmistrza,
c) obwieszczeń Burmistrza jako organu Gminy,
8) prowadzenie spraw związanych z ogłoszeniami i prenumeratą czasopism,
9) ponoszenie odpowiedzialności za przygotowywanie sali posiedzeń na obrady Sesji Rady Miejskiej oraz Komisji Rady,
10) zabezpieczenie organizacyjno – techniczne spotkań i uroczystości,
11) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
12) prowadzenie gospodarki drukami, formularzami, materiałami biurowymi i kancelaryjnymi.
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy;
- praca przy komputerze;
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
- data zatrudnienia: 01 czerwca 2019r.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Otyniu, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze nie przekracza 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem
2) życiorys zawodowy (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych;
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko
określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-05-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw organizacyjnych i obsługi sekretariatu ”
w terminie do dnia: 15 maja 2019r. do godz. 15 00.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach,
na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej; - informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Malczewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-25 13:21:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-25 13:25:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-30 14:43:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3027 raz(y) |