Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 8h
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2024-10-01
Ogłoszono dnia: 2024-10-01
Termin składania dokumentów: 2024-10-14 10:00:00
Nr ogłoszenia: 4
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane ukończenie studiów na kierunku budownictwo,
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia,
6) staż pracy: co najmniej 4–letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w prowadzeniu inwestycji infrastrukturalnych,
7) prawo jazdy kat. B
8) obsługa pakietu biurowego typu Office.
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia,
6) staż pracy: co najmniej 4–letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w prowadzeniu inwestycji infrastrukturalnych,
7) prawo jazdy kat. B
8) obsługa pakietu biurowego typu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2) znajomość przepisów prawa z zakresu:
− ustawy Prawo budowlane,
− rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
− rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie,
− ustawy Prawo zamówień publicznych,
− ustawy o ochronie danych osobowych,
2) znajomość przepisów prawa z zakresu:
− ustawy Prawo budowlane,
− rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
− rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie,
− ustawy Prawo zamówień publicznych,
− ustawy o ochronie danych osobowych,
− ustawa o informacji publicznej,
− ustawy o finansach publicznych;
3) cechy osobowe i predyspozycje:
− umiejętność analizy i syntezy informacji oraz poszukiwania i selekcji informacji,
− wykazywanie inicjatywy i dobra organizacja pracy,
− umiejętność łagodzenia negatywnych emocji lub konfliktowych sytuacji,
− rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
− umiejętność pracy zespołowej,
− umiejętność pracy pod presją czasu,
− umiejętność radzenia sobie ze stresem,
− dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, kreatywność,
− wysoka kultura osobista.
− ustawy o finansach publicznych;
3) cechy osobowe i predyspozycje:
− umiejętność analizy i syntezy informacji oraz poszukiwania i selekcji informacji,
− wykazywanie inicjatywy i dobra organizacja pracy,
− umiejętność łagodzenia negatywnych emocji lub konfliktowych sytuacji,
− rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
− umiejętność pracy zespołowej,
− umiejętność pracy pod presją czasu,
− umiejętność radzenia sobie ze stresem,
− dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, kreatywność,
− wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
2) kompletownie dokumentów przedprojektowych;
3) opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
4) koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
5) organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
6) przekazywanie inwestycji do użytkowania;
7) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
8) przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem przedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
9) dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
10) przekazywanie inwestycji do użytkowania;
11) mwspółpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
12) mwspółpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
13) współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskiej i promocji gminy w zakresie wyszukiwania i pozyskiwania źródeł finansowania zadań inwestycyjnych;
14) współpraca z kierownikiem referatu w zakresie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
15) przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.
2) kompletownie dokumentów przedprojektowych;
3) opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
4) koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
5) organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
6) przekazywanie inwestycji do użytkowania;
7) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
8) przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem przedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
9) dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
10) przekazywanie inwestycji do użytkowania;
11) mwspółpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
12) mwspółpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
13) współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. integracji europejskiej i promocji gminy w zakresie wyszukiwania i pozyskiwania źródeł finansowania zadań inwestycyjnych;
14) współpraca z kierownikiem referatu w zakresie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
15) przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia 16 pażdziernika 2024 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-10-14 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównego specjalisty do spraw budownictwa i inwestycji w Urzędzie Miejskim w Otyniu.”
w terminie do dnia: 14.10.2024 r. do godz. 10.00.
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 355 94 00.