Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do spraw budownictwa
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Otyniu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Otyniu
Data udostępnienia: 2016-01-05
Ogłoszono dnia: 2016-01-05 przez Halina Malczewska
Termin składania dokumentów: 2016-01-20 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Wójt Gminy Otyń
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: wyższe budowlane o specjalności budownictwo ogólne,
- staż pracy: co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z budownictwem,
- znajomość procesu inwestycyjnego w świetle obowiązujących przepisów prawa.
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków,
- prawo jazdy kategorii B,
- ogólna znajomość zasad kosztorysowania.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór i realizacja zadań związanych z planowaniem i budową oświetlenia ulicznego w gminie,
- koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wykonawcą na wykonanie robót budowlanych,
- zlecanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich,
- uzyskiwanie zezwoleń właściwych organów oraz pozwoleń na budowę,
- odbiór robót budowlanych włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i przekazanie do eksploatacji wybudowanych obiektów,
- nadzór i kontrola realizowanych inwestycji oraz uczestniczenie w ich odbiorze końcowym,
- realizowanie całokształtu spraw związanych z okresem gwarancji oraz rękojmi za wady,
- sporządzanie dokumentów związanych z przekazywaniem inwestycji do użytkowania, jako środek trwały lub dokumentów związanych z przekazywaniem inwestycji w użytkowanie innej jednostce,
- opracowywanie założeń do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- bieżąca analiza ponoszonych kosztów na inwestycje i ich zgodność z założonym budżetem,
- przygotowywanie planów i harmonogramów rocznych inwestycji,
- weryfikacja kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości i kompletności,
- sporządzanie wymaganych i niezbędnych analiz i sprawozdań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie,
- data zatrudnienia: 01 luty 2016r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
przekracza 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1182).VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-01-20 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw budownictwa” w terminie do dnia: 20 stycznia 2016r. do godz. 1500.
c. Miejsce:
Urząd Gminy
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Otyniu,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3550215 lub 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Malczewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-01-05 14:44:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-01-05 15:17:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-01-27 12:42:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4537 raz(y) |