ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RA.2110.1.2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: RA.2110.1.2025

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. dochodów budżetowych i windykacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2025-04-10

Ogłoszono dnia: 2025-04-10

Termin składania dokumentów: 2025-04-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: RA.2110.1.2025

Id ogłoszenia: RA.2110.1.2025

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe,
  2. obywatelstwo polskie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. staż pracy: minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji na stanowisku związanym z prowadzeniem ksiąg rachunkowych
b. Wymagania dodatkowe:
  1. zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole;
  2. komunikatywność, samodzielność;
  3. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  4. umiejętność gradacji ważności spraw.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie księgowości budżetowej Gminy i Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zewnętrznego oraz zarządzeniami i instrukcjami wewnętrznymi.
  2. prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów przy wykorzystaniu aplikacji komputerowych, zgodnie z zasadami obsługi tych aplikacji.
  3. kontrola pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów księgowych.
  4. dekretacja dokumentów księgowych.
  5. wystawianie postanowień i zawiadomień o zarachowaniu wpłat.
  6. sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych, analiz, symulacji i innych informacji z zakresu dochodów budżetowych, przy wykorzystaniu aplikacji komputerowych, zgodnie z zasadami obsługi tych aplikacji.
  7. analiza zaległości w zakresie dochodów budżetowych, wystawianie wezwań do zapłaty, prowadzenie „miękkiej” egzekucji, sporządzanie wniosków do Kancelarii Prawnej o skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego.
  8. współpraca z komornikiem w zakresie prowadzonej egzekucji.
  9. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji dotyczących ulg w spłacie należności cywilnoprawnych.
  10. sporządzanie faktur, deklaracji VAT i prowadzenie rejestru VAT.
  11. wydawanie zaświadczeń, wynikających z zakresu zajmowanego stanowiska.
  12. wykonywanie analiz, symulacji i innych opracowań finansowych na potrzeby Burmistrza Otynia i Rady Miejskiej.
  13. wykonywanie innych poleceń służbowych wydawanych przez Skarbnika Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku  2  kondygnacyjnym bez windy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego (załącznik nr 1 do ogłoszenia);
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2 do ogłoszenia);
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 3 do ogłoszenia);
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze (załącznik nr 4 do ogłoszenia);.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-04-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Otyniu, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora ds. dochodów budżetowych i windykacji.” W terminie do dnia: 21 kwietnia 2025 r. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości;
  3. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
  4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: https://bip.otyn.pl/, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu
  5. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:   68 355 94 00.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Otynia z siedzibą w Urzędzie Miejskim, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail inspektor(at)cbi24.p1(mai1to:inspektor@cbi24.pl)
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  4. Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranej osoby.
  5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  6. Posiadają Państwo prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony