Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RA.2110.1.2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: RA.2110.1.2025Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. dochodów budżetowych i windykacji
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2025-04-10
Ogłoszono dnia: 2025-04-10
Termin składania dokumentów: 2025-04-22 00:00:00
Nr ogłoszenia: RA.2110.1.2025
Id ogłoszenia: RA.2110.1.2025
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe,
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia,
- staż pracy: minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji na stanowisku związanym z prowadzeniem ksiąg rachunkowych
b. Wymagania dodatkowe:
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność, samodzielność;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- umiejętność gradacji ważności spraw.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie księgowości budżetowej Gminy i Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zewnętrznego oraz zarządzeniami i instrukcjami wewnętrznymi.
- prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów przy wykorzystaniu aplikacji komputerowych, zgodnie z zasadami obsługi tych aplikacji.
- kontrola pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów księgowych.
- dekretacja dokumentów księgowych.
- wystawianie postanowień i zawiadomień o zarachowaniu wpłat.
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych, analiz, symulacji i innych informacji z zakresu dochodów budżetowych, przy wykorzystaniu aplikacji komputerowych, zgodnie z zasadami obsługi tych aplikacji.
- analiza zaległości w zakresie dochodów budżetowych, wystawianie wezwań do zapłaty, prowadzenie „miękkiej” egzekucji, sporządzanie wniosków do Kancelarii Prawnej o skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego.
- współpraca z komornikiem w zakresie prowadzonej egzekucji.
- prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji dotyczących ulg w spłacie należności cywilnoprawnych.
- sporządzanie faktur, deklaracji VAT i prowadzenie rejestru VAT.
- wydawanie zaświadczeń, wynikających z zakresu zajmowanego stanowiska.
- wykonywanie analiz, symulacji i innych opracowań finansowych na potrzeby Burmistrza Otynia i Rady Miejskiej.
- wykonywanie innych poleceń służbowych wydawanych przez Skarbnika Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 kondygnacyjnym bez windy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego (załącznik nr 1 do ogłoszenia);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 3 do ogłoszenia);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze (załącznik nr 4 do ogłoszenia);.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-04-22 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Otyniu, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora ds. dochodów budżetowych i windykacji.” W terminie do dnia: 22 kwietnia 2025 r. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: https://bip.otyn.pl/, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 355 94 00.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Otynia z siedzibą w Urzędzie Miejskim, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail inspektor(at)cbi24.p1(mai1to:inspektor@cbi24.pl)
- Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranej osoby.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Stasiński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-04-10 14:59:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Stasiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-04-10 15:02:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Stasiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-04-16 11:13:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 97 raz(y) |